Selectează o Pagină

Servicii profesionale de optimizare SEO

Este procesul de afectare a vizibilității unui site sau a unei pagini web în rezultatele neplătite ale unui motor de căutare, adesea denumite rezultate organice sau naturale. În general, cu cât un site este mai bine clasat pe pagina și apare mai des în lista cu rezultatele căutării, cu atât va primi mai mulți vizitatori de la utilizatorii motorului de căutare.

Servicii de optimizare SEO cu rezultate vizibile

Înainte de a începe un proiect de optimizare pentru motoarele de căutare (SEO), este important să înțelegeți procesul implicat într-o campanie SEO eficientă. Serviciile de optimizare SEO oferite de Levitate IT se adresează clienților care au nevoie de o abordare intensivă, cu servicii complete a marketingului pentru motoarele de căutare.

O campanie eficientă de optimizare SEO presupune creșterea în rangul motorului de căutare și a traficului pe site al oricărei companii. Expertiza oferită de personalul nostru tehnic permite ne permite să răspundem cu succes nevoilor companiilor cu site-uri web complexe din industrii competitive.

Servicii SEO dedicate

Audit SEO complet

Auditul SEO pe care vi-l punem la dispoziție este compus din 3 părți – audit On-Page, auditul Off-Page și auditul UX / UI (care tratează aspecte legate de viteza de încărcare, design, procesul de navigare și experiența utilizatorului cu interfața siteului web).

Optimizare On-Page

Optimizare SEO On-Page se concentrează pe analiza cuvintelor cheie, implementarea configurațiilor HTML (tag-uri H1, H2, H3), corectarea URL-urilor, realizarea metadatelor și conținutului în funcție de cuvintele cheie stabilite pentru fiecare pagina din site.

Optimizare Off-Page

Optimizarea SEO Off-Page ține cont de obiectivele setate și de bugetul clientului. Aceasta vizează apariții în presă, iar targetul principal fiind publicațiile de nișă în care se lansează materialele pentru creșterea vizibilității în SERP pentru cuvinte cheie non brand.

Optimizarea SEO On-Page pas cu pas

1
Analiza SEO On-Page este realizată cu instrumente de analiza SEO performante. Prin intermediul acestor instrumente se analizează aspectele tehnice (configurațiile HTML, permisiunile de indexare pentru motorul de căutare) și aspectele legate de setările on-page ale fiecărui URL în parte din site-ul de prezentare sau magazinul online.
 

Ce analizăm în procesul de audit SEO On-Page:

R
Meta date: titluri SEO și meta descrieri.
R
Atribute și etichete HTML: titlu H1, subtitlu H2, setarea tagurilor alt text la nivelul pozelor încărcate în site.
R
Conținut: analiza conținutului slab ca volum de cuvinte, unicitate și densitatea cuvintelor cheie (conținut spam).
R
Cuvinte cheie: analiza cuvintelor cheie pentru fiecare pagină din site-ul de prezentare sau pentru fiecare categorie din magazinul online.
R
URL: structura adreselor URL în conformitate cu grupurile de cuvinte cheie targetate.
R
Linkuri interne: verificarea posibilităților de plasare a legăturilor către alte pagini sau articole din site.
R
Redirecționări: identificarea paginilor care sunt sau pot fi redirecționate pentru creșterea eficienței procesului de optimizare SEO.
R
Analiza fișierelor: robots.txt, sitemap.xml și schema.org.
2

Analiza cuvintelor cheie

În cazul proiectelor noi pe care le configurăm de la zero în cadrul departamentului nostru intern de web design, fiecărei pagini de serviciu, respectiv fiecărei categorii de produse îi este atribuit un grup de cuvinte cheie. Analiza cuvintelor cheie se realizează cu ajutorul instrumentelor performante. Pentru site-urile de prezentare sau magazinele deja lansate în mediul online, analiza cuvintelor cheie în funcție de structura actuala a URL-urilor se realizează în cadrul auditului SEO On-Page.

Organizarea și optimizarea conținutului

Crearea și optimizarea conținutului pe baza analizei inițiale a cuvintelor cheie reprezintă o parte importantă din strategia de optimizare SEO și creștere a traficului organic. Spre deosebire de tehnicile învechite de supra optimizare a densității cuvintelor cheie, în prezent motorul de căutare Google apreciază conținutul realizat într-o manieră naturală, utilă pentru ca utilizatorul să afle cât mai multe informații despre produsele sau serviciile pe care le oferiți. Levitate IT vă poate ajuta să creați de la zero sau să optimizați conținutul actual din site-ul dumneavoastră pentru o clasare mai bună în rezultatele organice din paginile motorului de căutare Google.

Configurarea elementelor sau etichetelor HTML și a metadatelor

Folosind analiza cuvintelor cheie și a potențialului de trafic pe care îl prezintă fiecare cuvânt asociat pagini de serviciu sau categoriei de produse din magazinul online se realizează configurarea etichetelor HTML relevante (H1, H2, atributele alt text pentru imagini, a metadatelor: metatitlu sau titlu SEO și metadescriere – fragmente reprezentative pentru orice URL pe care motorul de căutare le afișează în paginile de rezultate. Aceste elemente influențează într-un procent semnificativ poziția site-ului în paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare, iar din acest motiv trebuie configurate corespunzător, în acord cu descrierea serviciului oferit sau produsele listate în respectiva categorie.

Optimizarea URL-urilor

În funcție de cuvântul cheie principal atribuit categoriei sau paginii se setează URL-ul astfel încât acesta să ofere greutate. În cazul unui site realizat de la zero, departamentul nostru de web design se ocupă de setarea corecta a URL-urilor, iar în cazul unui proiect deja lansat online, în urma auditului SEO On-Page vor fi semnalate URL-urile cu probleme (cele publicate și indexate cu o extensie de cifre la final, care conțin simboluri sau diacritice, care nu corespund cu grupurile de cuvinte cheie targetate sau în care se repeta anumite cuvinte cheie, aspect considerat spam de către motoarele de căutare). Aceste URL-uri vor fi redirecționate folosindu-se modulele corespunzătoare fiecărei platforme în parte.

Optimizarea SEO Off-Page pas cu pas

3
Auditul SEO Off-Page pentru site-urile de prezentare și magazinele online care au mai fost optimizate în trecut este realizat în paralel cu analiza principalilor competitori pe respectiva nișă.
 

Ce analizăm în procesul de audit SEO Off-Page:

R
Backlink-uri: profilul backlink-urilor (link-uri externe) pentru website-ul analizat.
R
Backlink-uri: profilul backlink-urilor pentru un numar variabil de competitori direcți.
4

Branding și vizibilitate online

Scopul materialelor de promovare în presa online este acela de a împrumuta autoritate paginilor site-ului sau categoriilor magazinului online, transferul de autoritate realizându-se prin intermediul link-urilor cu tag dofollow. Aceste materiale sunt benefice prin prisma vizibilității oferită brandului sau serviciilor ori produselor promovate de acesta. Știrile lansate în publicațiile business, comunicatele de presă, analizele și insight-urile lansate în presa de profil, dar și studiile de piață reprezintă resurse valoroase în procesul de branding și vizibilitate online, mai ales dacă pot fi însoțite de materiale grafice care sporesc vizual vizibilitatea afacerii.

Publicitate nativă

Exista publicații în care materialele publicitare pot face imediat notă nepotrivită și se pot remarca imediat ca nefiind de actualitate sau de interes pentru publicul țintit de respectiv publicație. Din acest motiv este necesar ca strategia de optimizare SEO Off-Page să cuprindă materiale de promovare de tip publicitate nativă, care se integrează în profilul publicației alese, fiind concepute sub forma de ghid (cum să, de ce, DIY, liste). Deși promovarea serviciilor sau a produselor se realizează într-un mod mascat, scopul final al acestei strategii de optimizare este creșterea traficului non brand.

Semnalele pe rețelele sociale

Materialele de promovare lansate în presă nu vor aduce impresiile și beneficiile dorite dacă publicul țintit interacționează cu ele doar atunci când se afla pe pagina principală sau pe prima pagina din categoria respectivă. O metodă bună de interacționare este reprezentată de distribuirea materialelor promovate pe platformele rețelelor sociale. Acest aspect se realizează atât pe paginile rețelelor sociale ce aparțin brandului, dar și pe paginile rețelelor sociale care aparțin respectivelor reviste sau ziare online. Cu cât link-ul materialului primește mai multe distribuiri iar utilizatorii interacționează mai mult cu acesta, cu atât mai relevant va fi influența materialului promovat în creșterea organică a site-ului sau magazinului online.

Raportare lunară

După realizarea auditului inițial clientul beneficiază de acces în timp real la un fișier unde poate analiza observațiile din cadrul companiei noastre. La finalizarea auditului acesta va fi trimis pe e-mail pentru a fi mai facil de parcurs de către persoanele din cadrul companiei dumneavoastră care doresc să-l vizualizeze sub forma printată. În paralel integrarea site-ului sau a magazinului online cu unealta de monitorizare a traficului Google Analytics vă poate ajuta să observați mai bine sursele de trafic, conversiile și parcursul utilizatorilor în site sau magazin.

Ești pregătit să discutăm despre afacerea ta?

Completează formularul de mai jos și te vom contacta în cel mai scurt timp!

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder