Servicii profesionale de optimizare SEO
Este procesul de afectare a vizibilității unui site sau a unei pagini web în rezultatele neplătite ale unui motor de căutare, adesea denumite rezultate organice sau naturale. În general, cu cât un site este mai bine clasat pe pagina și apare mai des în lista cu rezultatele căutării, cu atât va primi mai mulți vizitatori de la utilizatorii motorului de căutare.
Servicii de optimizare SEO cu rezultate vizibile
O campanie eficientă de optimizare SEO presupune creșterea în rangul motorului de căutare și a traficului pe site al oricărei companii. Expertiza oferită de personalul nostru tehnic permite ne permite să răspundem cu succes nevoilor companiilor cu site-uri web complexe din industrii competitive.
Servicii SEO dedicate
Audit SEO complet
Optimizare On-Page
Optimizare SEO On-Page se concentrează pe analiza cuvintelor cheie, implementarea configurațiilor HTML (tag-uri H1, H2, H3), corectarea URL-urilor, realizarea metadatelor și conținutului în funcție de cuvintele cheie stabilite pentru fiecare pagina din site.
Optimizare Off-Page
Optimizarea SEO On-Page pas cu pas
Ce analizăm în procesul de audit SEO On-Page:
Analiza cuvintelor cheie
În cazul proiectelor noi pe care le configurăm de la zero în cadrul departamentului nostru intern de web design, fiecărei pagini de serviciu, respectiv fiecărei categorii de produse îi este atribuit un grup de cuvinte cheie. Analiza cuvintelor cheie se realizează cu ajutorul instrumentelor performante. Pentru site-urile de prezentare sau magazinele deja lansate în mediul online, analiza cuvintelor cheie în funcție de structura actuala a URL-urilor se realizează în cadrul auditului SEO On-Page.
Organizarea și optimizarea conținutului
Crearea și optimizarea conținutului pe baza analizei inițiale a cuvintelor cheie reprezintă o parte importantă din strategia de optimizare SEO și creștere a traficului organic. Spre deosebire de tehnicile învechite de supra optimizare a densității cuvintelor cheie, în prezent motorul de căutare Google apreciază conținutul realizat într-o manieră naturală, utilă pentru ca utilizatorul să afle cât mai multe informații despre produsele sau serviciile pe care le oferiți. Levitate IT vă poate ajuta să creați de la zero sau să optimizați conținutul actual din site-ul dumneavoastră pentru o clasare mai bună în rezultatele organice din paginile motorului de căutare Google.
Configurarea elementelor sau etichetelor HTML și a metadatelor
Optimizarea URL-urilor
În funcție de cuvântul cheie principal atribuit categoriei sau paginii se setează URL-ul astfel încât acesta să ofere greutate. În cazul unui site realizat de la zero, departamentul nostru de web design se ocupă de setarea corecta a URL-urilor, iar în cazul unui proiect deja lansat online, în urma auditului SEO On-Page vor fi semnalate URL-urile cu probleme (cele publicate și indexate cu o extensie de cifre la final, care conțin simboluri sau diacritice, care nu corespund cu grupurile de cuvinte cheie targetate sau în care se repeta anumite cuvinte cheie, aspect considerat spam de către motoarele de căutare). Aceste URL-uri vor fi redirecționate folosindu-se modulele corespunzătoare fiecărei platforme în parte.
Optimizarea SEO Off-Page pas cu pas
Ce analizăm în procesul de audit SEO Off-Page:
Branding și vizibilitate online
Scopul materialelor de promovare în presa online este acela de a împrumuta autoritate paginilor site-ului sau categoriilor magazinului online, transferul de autoritate realizându-se prin intermediul link-urilor cu tag dofollow. Aceste materiale sunt benefice prin prisma vizibilității oferită brandului sau serviciilor ori produselor promovate de acesta. Știrile lansate în publicațiile business, comunicatele de presă, analizele și insight-urile lansate în presa de profil, dar și studiile de piață reprezintă resurse valoroase în procesul de branding și vizibilitate online, mai ales dacă pot fi însoțite de materiale grafice care sporesc vizual vizibilitatea afacerii.
Publicitate nativă
Exista publicații în care materialele publicitare pot face imediat notă nepotrivită și se pot remarca imediat ca nefiind de actualitate sau de interes pentru publicul țintit de respectiv publicație. Din acest motiv este necesar ca strategia de optimizare SEO Off-Page să cuprindă materiale de promovare de tip publicitate nativă, care se integrează în profilul publicației alese, fiind concepute sub forma de ghid (cum să, de ce, DIY, liste). Deși promovarea serviciilor sau a produselor se realizează într-un mod mascat, scopul final al acestei strategii de optimizare este creșterea traficului non brand.
Semnalele pe rețelele sociale
Materialele de promovare lansate în presă nu vor aduce impresiile și beneficiile dorite dacă publicul țintit interacționează cu ele doar atunci când se afla pe pagina principală sau pe prima pagina din categoria respectivă. O metodă bună de interacționare este reprezentată de distribuirea materialelor promovate pe platformele rețelelor sociale. Acest aspect se realizează atât pe paginile rețelelor sociale ce aparțin brandului, dar și pe paginile rețelelor sociale care aparțin respectivelor reviste sau ziare online. Cu cât link-ul materialului primește mai multe distribuiri iar utilizatorii interacționează mai mult cu acesta, cu atât mai relevant va fi influența materialului promovat în creșterea organică a site-ului sau magazinului online.
Raportare lunară
Ești pregătit să discutăm despre afacerea ta?
Completează formularul de mai jos și te vom contacta în cel mai scurt timp!