Selectează o Pagină

Servicii profesionale de configurare și optimizare campanii Google Ads

Cu ajutorul campaniilor Google Ads puteți găsi clienții potriviți pentru serviciile și produsele pe care le oferiți adresându-vă acestora prin campanii atent targetate și monitorizate. Principalul avantaj al unei campanii Google Ads constă în metodele variate de captare a interesului pentru publicul țintit: mesaje cu conținut text, grafic sau video, sau campanii Smart care folosesc toate aceste metode.

De ce să alegi Google Ads

Pentru că 85% dintre români care folosesc internetul caută produse sau servicii pe Google ori cu ajutorul serviciilor sale conexe.

Dacă căutați un canal eficient de promovare și cu rezultate măsurabile chiar din prima zi de investiții, cu campaniilor Google Ads puteți găsi clienții potriviți pentru serviciile sau produsele pe care le comercializați, adresându-vă acestora prin campanii specifice și atent targetate.

Principalul avantaj al campaniilor Google Ads constă în varietatea de metode prin care puteți capta atenția publicului țintit: mesaje cu conținut text, grafic sau video, sau campanii Smart care folosesc toate aceste metode.

Alege campania Google Ads de care ai nevoie

Google Search

Aceste anunțuri apar în rezultate Google deasupra celor organice și arată clienților tăi informații relevante despre serviciile și produsele oferite. Pot fi adăugate și linkuri de apelare telefonică.

Avantaje:

  1. Apar primele în rezultatele Google search;
  2. Anunțuri tip text cu informații relevante;
  3. Call to action și apelare telefonică.

Google Remarketing

Când clienți potențiali îți accesează site-ul, ei pot vedea reclamele tale în Facebook, site-uri de știri, bloguri. Reclamele sunt targetate în funcție de interesul în produsele și serviciile oferite.

Avantaje:

  1. Apar după ce clienții au vizitat site-ul tău;
  2. Aceștia primesc reclame pe multe platforme.

Google Display

Daca doriți cât mai mult trafic cu un buget mai restrâns, atunci vă recomandăm o campanie Google display. În rețeaua Google Display sunt peste 2 milioane de site-uri.

Avantaje:

  1. Anunțuri tip text, imagini sau video;
  2. Anunțuri ideale pentru Brand Awareness;
  3. Apar pe foarte multe site-uri locale.

De ce să alegi o campanie Google Search

1

Expunere și vizibilitate imediată

 

Campaniile de tip Google Search pentru brand awareness oferă mai multă vizibilitate pentru cuvintele cheie brand related. De asemenea acestea vă oferă accesul la un loc fruntaș în prima parte a primei pagini din rezultatele unei căutări Google, alături de rezultatul organic.

2

Evidențierea gamei de servicii sau produse

 

Atunci când oferiți mai multe servicii campaniile ar trebui structurate în funcție de serviciul prezentat. În aceasta situație se creează grupuri de anunțuri text separate pentru evidențierea fiecărui serviciu în parte, care vor atrage click-urile utilizatorilor pe căutările aferente.

3

Promovarea anumitor produse sau servicii

 

Atunci când anumite produsele sunt sezoniere există o împărțire a categoriilor dintr-un magazin online pe criterii de relevanță. Astfel este esențial să folosim campanii de tip căutare exclusiv pe cele mai bine căutate produse într-o anumită perioadă sau pe cele mai bine vândute categorii de produse ale unui brand.

4

Țintirea unor clienți specifici

 

Campaniile Google Search își oferă opțiuni variate de targetare a clienților vizați. Dacă dorești ca mesajul să ajungă doar la persoanele dintr-un anumit oraș sau să vizeze exclusiv un anumit interval de vârstă, prin setările demografice și setările pe locații, reclamele vor ajunge direct la persoanele dorite.

De ce să alegi o campanie Google Display sau Remarketing

1

Mai mult trafic la un cost redus

 

Campaniile de Display sau Remarketing, față de campaniile Google Search, presupun costuri CPC-uri (cost pe click) mai mici. Asta nu înseamnă că publicul tău se va restrânge direct proporțional, pentru că nu mai ești restricționat de volumul de căutări lunare specifice pentru serviciile sau produsele promovate.

2

Crearea unui brand puternic

 

Nu întotdeauna primul contact cu un brand este decisiv în procesul de achiziție online, indiferent dacă vorbim de produse sau servicii. Cu cât este sporit numărul de interacțiuni cu publicul țintă, cu atât sunt mai multe șanse să devii prima opțiune în momentul în care acesta va fi din nou interesat de produsele sau serviciile tale.

3

Monetizarea costurilor abandonate

 

Dacă vrei să monetizezi coșurile abandonate sau să alegi o strategie Real Time Bidding pentru a afișa utilizatorilor exclusiv produsele sau serviciile de care s-au arătat interesați, dar pe care nu le-au cumpărat încă, îți recomandăm o strategie de Remarketing Dinamic pentru a-ți crește numărul de lead-uri sau vânzări.

4

Adresarea către segmente de public dorit

 

Cel mai important avantaj al campaniei de Google Display este selectarea precisă a segmentelor de public, pentru ca bannerele să atragă utilizatorii, acestea trebuie să apară doar pe site-urile partenere cu nișe conexe business-ului tău. În plus prin campania de Remarketing te poți adresa exclusiv persoanelor care ți-au vizitat site-ul sau magazinul în trecut.

Ești pregătit să discutăm despre afacerea ta?

Completează formularul de mai jos și te vom contacta în cel mai scurt timp!

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder